خودروی هیوندای for Dummies

Wiki Article

علاوه بر وزن مناسب، خودروی کیا پیکانتو در زمینه‌ی میزان مصرف بهینه سوخت نیز محصول قابل اعتنایی به شمار می‌رود. در شرایطی که میزان مصرف شهری سوخت این خودرو به طور متوسط روی رقم ۷.۳ لیتر به ازای پیمودن هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت قرار گرفته است، در حالت غیر شهری شاهد به دست آمدن رقم مناسب‌تری در این زمینه یعنی ۴.

مارکتینگ تعمیرکار

غرامت ۳۱ میلیون دلاری کوین اسپیسی برای سریال «خانه پوشالی»

همه چي فول اصل كره اصلا كاري به نمونه مونتاژ خودش و ازارا مونتاژ دزدي نداره

وزیر جهادکشاورزی: چرا درعید پاک آمریکا، بوقلمون به قیمت پفک می رسد ولی کشور ما شب عید می‌شود بهشت سوداگران؟

وزیر اقتصاد: برای ارائه کالابرگ منتظر گزارش نهایی تامین زیرساخت‌ها هستیم/ اوایل شهریورماه تصمیم‌ نهایی را درباره جزئیات می‌گیریم

This Internet site is utilizing a security service to safeguard alone from on the net assaults. The motion you simply executed brought on the security Option. There خودروی کیا are lots of steps that may cause this block which include publishing a specific term or phrase, a SQL command or malformed data.

موضوعی که شبیه به صندلی‌های ردیف اول، در ردیف دوم هم وجود دارد، فضای رضایت‌بخش در قسمت‌های زانو و بالای سر است که حتی افرادی با قد ۱۸۵ سانتیمتر، در آن راحت هستند.

ابعاد این خودرو، شامل طول ۴,۳۷۰ میلی‌متر با عرض ۱,۷۰۵ میلی‌متر است که با ارتفاع سقف ۱,۴۵۵ میلی‌متر و فاصله‌محورهای ۲,۵۷۰ میلی‌متر، ارائه می‌شود.

فیلم بیشتر »» ببینید

امروزه بیشتر خودروسازی های دنیا تلاششان بر این شده است که برای حفظ محیط زیست خودروهای الکتریکی را به روی کار بیاورند و البته خودروسازی تسلا ثابت کرده است که در این امر بسیار توانسته موفق عمل کند.

قیمت خودرو های کیا همواره بسیار نزدیک به هیوندای بوده و در مواردی حتی ارزان تر از این برند است. کیا هر ساله توانسته با عرضه محصولاتی با چهره بروز و مدرن در تمامی بازارها رشد چشمگیری را تجربه کند.

فیلم کوتاه بعدی، برخورد جانبی اکسنت با وسیله‌ی نقلیه‌ی متحرک را نشان می‌دهد.

تیم رئیسی هیچ راهبردی برای توافق نداشت و به شدت از روس‌ها بازی خورد

Report this wiki page